Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Tükröm-tükröm és más történetek

2013.01.26. 21:31 _atpijkamo

   Ez tavaly volt. Először is, a barátnőm teljesen belezúgott a kertszomszédjába. A suliban volt két tök egyforma 8.-os pasi – akik mellesleg testvérek voltak. Szóval aztán a barátnőm már teljesen kiszeretett a kertszomszédjából, és folyton arról az egyik 8.-os fiúról beszélt, én meg persze pont a fiú tesójába voltam szerelmes. Egyik nap ottmaradtunk órák után a suliban, mert a barátnőm azt akarta, hogy beszéljek a pasival. Így is tettem. A barátnőm megszólította, én pedig magyaráztam neki, hogy egy fogyatékos, aki belém volt szerelmes, meg akarja verni azért, mert azt hiszi, hogy járunk. A fiú kiröhögött, és azt mondta, hogy nem tudja honnan veszi ezt, mert nem szerelmes belém, és amúgy is olyan ronda vagyok, hogy amikor tükörbe nézek, a tükör nem bírja tovább a csúnyaságomat, és betörik. Én persze égtem mint a rongy, és sírva elrohantam. Soha többet nem beszéltem vele, még csak rá sem nézek.

––

   Egyik nap a suliban a barátnőmmel sétáltunk. Arról beszéltünk hogy milyen helyes az a fiú, aki tetszett nekem. Én ott áradoztam, a fiú pedig ott jött a hátunk mögött. A barátnőm furán röhögött, én pedig hátranéztem, és persze a fiú mindent hallott. Akkor hirtelen megszólalt és azt mondta:
   – Ne nézz már folyton te ribanc, mert már idegesítel! Kopj le, kicsikkel nem járok.
   Én meg persze csak néztem, és a sárga földig szégyeltem magam. Az egész suli rajtam röhögött vagy egy hétig.

––

   Kétnapos osztálykiránduláson voltunk. Amikor este visszamentünk a szállásunkra, mentünk lefürödni. Azt észrevettük, hogy a szomszéd házakban egy csomó olyan fiú volt, akik leitták magukat. Amikor lefürödtünk, éjszakai túrára mentünk. Azután visszamentünk a szállásra. Este amikor már aludtunk volna, azok a fiúk akik leitták magukat, elkezték verni az ajtót, és azt ordibálták hogy, megyünk puncizni, és hogy nyissátok ki puncikák. Utána az ablakunk alá hánytak. Mi pedig egész éjjel nem aludtunk. Ez volt a legérdekesebb osztálykirándulásunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr805045347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása