Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Nem baj, hogy ciki

2013.02.09. 11:53 _atpijkamo

   Még decemberben Eszti a barátnőmmel bele voltunk zúgva 1-1 nagyon helyes srácba, akik persze egy évvel felettünk jártak. Nagyon tetszettek nekünk, ezért lyukasórában, mikor nekik informatikájuk volt, azt terveztük, hogy én levideózom, Eszti meg lefotózza őket.
   Kicsöngettek. Indítottuk a kamerákat, de az egyik csaj észrevette, szólt a többieknek, így beégtünk. Aki nekem tetszett srác, elkezdett a barátnőmmel fészbúkozni, de én csak bíztattam, mert akkor nekem már más tetszett az osztályomból. A srác megkérte Esztit, hogy ballagtassa. Nagyon örültünk. Én középfokú nyelvvizsgázok jövőre, ezért képzésre járok minden héten. A srác, akivel a barátnőm csetelt - akibe én anno bele voltam zúgva - is oda jár, mert felvételizik, és szóbelire készül. Egyszerre mentünk. Vicces volt, de óra után mindent elmeséltem a barátnőmnek telefonon, közben sétáltam haza. És utánam jött a srác. Én persze olyan hangosan beszéltem a telefonba amilyen hangosan csak tudtam. Szerintem mindent hallott. De nem érdekes, az a lényeg, hogy össze fognak jönni és mindenki HAPPY!!!
   Egyébként eközben velem is megtörtént a nagy csoda. Az osztályom összehozott a legokosabb fiúval (akibe bele vagyok zúgva), és mivel én voltam az osztály esze, egy párrá nyilvánítottak minket. Ez ment pár napig, azóta a srác már megölelt, de mivel a szüleink nem engedik, hogy összejöjjünk, csak nagyon-nagyon szoros "barátság" van köztünk.

Zsani

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr275070370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása