Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Kínos köntös

2013.02.18. 11:47 _atpijkamo

   Nemrég történt velem. A nővéremnek sok barátja van, és szereti őket áthvni. Ezen a napon csak 5 órám volt, amihez tartozott egy durva tesi is, ezért amikor hazamentem, megfürödtem, aztán a köntösömben maradtam – ami egyébként elég nagy, és könnyen szétjön –, csak egy bugyit vettem fel. A nappaliban neteztem, és éppen az egyik ciki számomat üvöltöttem, énekeltem is hozzá, amikor hallottam, hogy a nővérem megjött. Gondoltam, köszönök neki, kimentem az előszobába, hát nem ott áll az egyik fiú barátja?! És hát a köntösöm meg... A szemét nővérem még röhögni is elkezdett, nekem meg égett a fejem, mint állat, és gyorsan felmentem, és kb. fél órán keresztül ültem a szobámban vörös fejjel. Mikor hallottam, hogy elmennek a nappaliból, akkor gyorsan lerohantam a gépemért és vissza. Nagyon kínos volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr455045892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása