Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Bérmálkozás

2013.06.16. 17:58 atpijkamo*

   Júúújjj... velem az történt, hogy épp akkor volt a bérmálkozásom. Annyit tudni kell rólam, hogy irtó lámpalázas vagyok. És az egyik tanár a kezembe nyomott egy virágcsokrot, hogy én adjam oda az egyik papnak. Mondtam, hogy jóóó, meg minden... Elindultam, egész végig azon izgultam, hogy meg nem botoljak, mert magassarkú volt rajtam, életemben akkor másodszorszor. Nah, nagy sikeresen odaértem, tök büszke voltam magamra, meg minden. Oda mentem a pap eléé... éééés... júj, gondoltam, hogy most hogy a szarba adjam oda neki? Csak nyújtsam át, azt jónapot, vagy mi? Én meg mint a nyagyokos, odahajoltam hozzá, hogy majd egy puszival együtt adom át neki. Ez még semmi, mikor hajoltam oda hozzá, a pap húzódott el előlem. Irtóóó ciki volt!!! Vörös fejjel visszamentem a helyemre. Anyuék a bermálkozás után meg mondják, hogy mit csináltam a pappal, meg akartam csókolni? Én meg, hogy mi? Dehogy! Mondja, hogy pont úgy nézett ki, hogy le akarom smárolni a papot...  Naggyon ciki volt. Főleg, hogy az anyuék a legvégén álltak, és fel is lett kamerázva az egész.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr845364021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása