Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

"Meghalt a gyerek"

2013.06.28. 18:37 atpijkamo

   Na, rólam tudni kell azt, hogy igen szerencsétlen vagyok. Egyik nap mikor felkeltem, és kinéztem az ablakon, látom, hogy esett a hó. Nagy teraszunk van, és körül van véve korláttal, ami nem olyan magas. Elkezdtem oda-vissza csúszkálni, egyre gyorsabban, amikor hirtelen valahogy elértem a korlátig. Nem hogy megálltam volna, nem, én belekapaszkodtam, és átrepültem rajta. Zuhantam körülbelül két métert. A kezemre estem. Eközben anya végig nézett, felvette videóra, és... röhögött megállás nélkül. Eltelt kb. 2 perc... igen, 2 percig feküdtem mozdulatlanul a fűvön, amikor anya hirtelen felordít, hogy:
   – Baszdmeg, meghalt a gyerek!
   Na igen... Lerohant hozzám, felsegített, apunak szóltunk, majd elindultunk a kórházba. Ott kaptam ilyen kis csuklómerevítőt, amit hat hétig hordanom kellett. Mondhatom jót röhögtek az osztálytársaim rajtam, mikor elmeséltem a dolgot. Azóta nem megyek a korlát közelébe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr545382553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása