Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Néptáncos biziosztás

2013.06.29. 10:49 atpijkamo

   Nem is olyan régen történt, amikor a tesómnak a néptáncos biziosztása volt. Nagyon vártam, mert az a fiú is ott volt, aki tetszett. Aha. Ekkor még nem tudtam, hogy mi fog történni. Este olyan fél 11 körül már szinte mindenki hazament, csak mi maradtunk, három család (köztük az a fiú is aki tetszik nekem a családjával) és a néptáncos tanárok.
   Apáék illuminált állapotban voltak, és sokat röhögtek a fiú apukájával, akivel mellesleg a legjobb barátok. Hülyültek, táncoltak, énekeltek, amikor apa mondta annak a fiúnak, hogy táncoltasson meg. Szinte kérlelte.
   Mindenki szakadt a röhögéstől, még a fiú is, pedig tudta, hogy nekem bejön. Igazából meg sem bírt szólalni. Persze én totál elvörösödve ültem ott, és próbáltam mondani, hogy nem kell... Nagyon ciki volt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr455382718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása