Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Bankban

2013.07.03. 14:05 atpijkamo

Utálok bankba járni, mert mindig beégek valamivel. Az alábbi két esetet sosem felejtem el.

Ülök az épületben, már húztam sorszámot is. Várom, hogy a nagy kijelzőn megjelenjen az én számom, és az ablak száma, ahová mennem kell. Nem telt bele sok idő, mehettem is a 15-ös számú ablakhoz. Leülök, mondom az ügyintézőnek a problémámat, aki először csak némán figyelt, majd megszólal: – Jó, de nem én hívtalak – A mellette lévő ablakban a nő majd megszakad a nevetéstől, majd mondja: – Én hívtalak – Nem volt egyértelmű számomra, hogy a jobb, vagy a bal oldali ablakhoz tartozik-e a szám, sajnos pont a rosszat választottam.

Második eset szintén ugyanebben a bankban történt, de szerencsére másik ügyintézővel. Segített, hogyan kell bejelentkezni az internetes bankfiókomba. Ehhez mindig elküldenek bejelentkezéskor egy SMS kódot, amit be kell ütnöm. Be is pittyent a telóm, jött az SMS. Szórakozottan elkezdtem neki diktálni a betűket és számjegyeket. Az egyik betűhöz érve elkezdem: – Ööö.. egy fordított 3-as – Az ügyintéző elég érdekes fejjel válaszol: – Az egy E betű – El nem tudom képzelni, hogy ilyenkor nekem az agyam hol van... Remélem soha többé nem futok össze azzal a nővel.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr645389284

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: c evening courses london 2019.05.12. 12:21:26

Campus Sexual Assault Info Sheet - rezniker

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása