Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Fotózás édeshármasban

2013.07.05. 12:07 atpijkamo

   Nagyon tetszett nekem egy fiú, a legjobb barátnőmmel szúrtuk ki őt. Elkezdtünk odamenni hozzá, meg a haverjaihoz, szerencsére sok fiút ismertem onnan, bemutatkoztunk neki. Másnap mondta a legjobb barátnőm hogy találkozzunk hármasban, én, a legjobb barátnőm és az a fiú. Leültünk egy padra a barátnőmmel, jön a fiú, én arcon puszilom, mert már tegnap megbeszéltük, hogy adhatok neki puszit. Odamegy hozzá a barátnőm, és ő meg megcsókolja, én meg kérdezem, hogy ez most mi volt? Ők meg elkezdték mondani, hogy már tegnap óta együtt járnak. Nagyon kiakadtam. Felmentünk hozzánk, és elkezdte a barátnőm, hogy lefotóznám-e őket az ágyamban... Én meg mondtam, hogy persze. Nem akartam bunkó lenni, mert mégiscsak a legjobb barátnőm. És egész végig azt kellet fotóznom, hogy ők csókolóznak, és egymáson fekszenek mintha izélnének...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr665392263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása