Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Viháncolás a buszon

2013.07.11. 19:11 atpijkamo

   Egyik este két barátnőmmel busszal mentünk haza. Mire a buszállomásra értünk, kiderült, hogy lekéstük a buszt. Volt vagy 8 óra. Lesétáltunk a buszmegállóig és az egyik barátnőmnek nagyon kellett pisilni. A másik barátnőmmel jót röhögtünk rajta, hogy szerencsés az estéje. Jött a másik busz, és mi felszálltunk rá. Csak hátul volt hely az egyik négyes ülésen, ahol már egy srác ült. A barátnőm (akinek pisilnie kellett) elfoglalta az egyik, a sráccal szembeni helyet, én meg le akartam ülni mellé. A másik barátnőm (gondolom nagyon nem akart a srác mellé ülni) félrelökött az "útból", én meg elterültem a busz padlóján. Szó szerint lecsúztam a székről, és zakóztam. A barátnőim dőltek a nevetéstől, én meg feltápászkodtam. A táskámmal sikeresen fejbevertem a srácot. A barátnőm annyira röhögött, hogy hasba rúgta, a másik barátnőm meg könyörgött, hogy hagyjuk abba, mert ott helyben bepisil. Égtünk mind a hárman, de a vicc az volt, hogy a srác arca VÉGIG rezzenéstelen maradt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr795400903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása