Egyszer egy tintapatront hoztak vissza, letépett elektronikával. A 70 éves hölgy szerint mikor kibontotta a patront, egyszer csak leesett. Kioktatóan viselkedett, nem volt hajlandó meghallgatni a mondandóm, miszerint a "sárga szalag lehúzása" nem az elektronikára értendő, hanem azt azt takaró műanyag fóliára.
Ezt a szerencsétlen húzást többen is elkövették. Volt aki beismerően hozta vissza, hogy igen, hibázott, de olyan hölgy is volt aki nekem esett, hogy ez igenis javítható, és miért nem cserélem teljes áron a patront, miért csak 1000 Ft kedvezményt adok.
Egy csomagküldő futár állandóan, minden új eladólánynál bepróbálkozik. Mondjuk visszahoz két gyári használt Canon patront, hogy egy hete nálunk vette, nem nyomtat, és szeretné a pénzt vissza. Nincs hozzá sem a csomagolás, sem a blokk, a patronok beszáradtak és az egyik már újratöltve is volt. Fél órát udvariaskodtam vele, hogy ha nincs blokk akkor nincs garancia hozzá. Szó szerint egy kikukázott termékkel akart csőbe húzni, és én éreztem magam kellemetlenül, amiért ilyen pofátlan.
Volt aki egy Epson patron gyári csomagolásában visszahozott egy kínai utángyártottat. A szöveg mellé: – Ez volt benne! – Lehetelen.
Volt aki visszahozott egy teljesen jól működő tintapatront. A szöveg mellé: – Már kinyomtattam amit kellett, vissza szeretném kapni a pénz egy részét!
Peggy Bundy