Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Horror – videó

2013.09.08. 15:58 atpijkamo

   Egyszer felhívott a barátom engem, meg pár haverját, hogy menjünk el hozzá filmet nézni. Oké, elmentem. Többségében fiúk voltak, ő meg négy másik, és csak két lány, én meg egy másik.
   A fiúk választottak filmet, persze horror filmet...
   Elindult a film. Tudni kell rólam, hogy elég ijedős vagyok, még 17 éves koromban is. A film közepén már nem bírtam tovább, így azzal a kifogással hagytam ott a többieket, hogy kimegyek a mosdóba. Kerestem a WC-t, de nem találtam. Elég nagy a házuk, és most először voltam ott náluk. Egyszer csak egy szobában találtam magam, az ő szobája volt. Nem csuktam be magam mögött az ajtót, körülnéztem, és ott volt a pulcsija az ágyon. Beleszagoltam. Majd hallom, hogy jön fel valaki, ő volt az.
   – Mit csinálsz itt? – kérdezte felvont szemöldökkel és egy sunyi mosollyal.
   – Csak a mosdót kerestem – mondtam halkan.
   – Persze – mosolygott tovább.
   – Na jó. Csak már nem bírtam tovább a filmet.
   – És mást bírnál?
   Ekkor közelebb jött hozzám, elkezdtünk smacizni, majd elkezdett engem vetkőztetni. Amikor a közepén voltunk a dolognak, egy hatalmasat nyögtem. Mikor végeztünk, gyorsan felöltöztünk, és mentünk volna ki, de akkor láttuk, hogy nem volt becsukva az ajtó, odagyűltek a többiek, biztos mindent láttak. De az volt a hab a tortán, hogy fel is vették videóra. Égett a fejem, az biztos! Nagyon ciki volt, főleg, hogy pár fiú haverját nem is ismertem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr975500711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása