Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szerelmes grafomán

2013.09.19. 16:01 atpijkamo

   Volt két barátnőm, akik tudták, hogy annyira szerelmes vagyok egy fiúba, hogy tollal végig írtam a kezemet a nevével órán. És ez így ment minden nap április 1-éig. Az egyik barátnőmet nagyon csúnyán megvicceltem, ezért bosszúból elmondta a fiúnak, hogy végig írtam tollal a kezemet a nevével, és hogy majd nézze meg a következő szünetben. Ezt hallotta a másik barátnőm, és figyelmeztetett. Uramatyám! Rohantam a mosdóba, és egész órán sikáltam a kezem. De sajnos az alkoholos filc nem jött le. Kicsöngettek. Elkezdett remegni a lábam, és nem tudtam, hova bújjak. A közelben volt egy férfi mosdó, be is rohantam. Felmásztam a vécétartály tetejére, ami a plafon közelében volt. Ültem ott, és néztem ki a fejemből, mikor benyit valaki. Óóó jaj! Pont a fiú volt, akit szeretek. Majd elővette, és elkezdett pisilni. Szemem, szám kikerekedett, de mért nem a piszoárhoz ment? Majd meglátta hogy rémült tekintettel ülök a vécé tartályán. Ő se, én sem szolaltunk meg egy percig. Aztán leszedett onnan, és megnézte a kezem. Rémületemben kirohantam, és nekimentem az igazgatónőnek. Rákérdezett, hogy mit kerestem ott, én meg remegő kézzel néztem a szemébe. Majd kijött a fiú, átkarolt, és azt mondta, hogy ő vitt be. Ő kapott egy osztályfőnöki intőt, én megúsztam. Végülis jó lett a vége, összejöttem a fiúval...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr165523841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása