Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ki kopog, mi kopog?

2013.10.11. 19:48 atpijkamo

   Volt egy osztálytársam, akibe nagy szerelmes voltam. Kaptunk egy projektet amit nekünk kellet megcsinálni. Megbeszéltük, hogy másnap átjön. Másnap csörgött a kaputelefon. Abban a percben meg sem mertem szólalni, és csak megnyomtam a gombot. Ott álltam az ajtó mögött és hallottam a halk lépteit. Fél perc sem telt el, és kopogott. Nagy örömömbe kinyitottam az ajtót, és a nyakába ugrottam. Majdnem szájon csókoltam, mikor döbbenten láttam, hogy nem ő az, hanem a postás. Ez volt életem legcikisebb napja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr235563659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása