Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Remek hír

2013.12.13. 08:41 atpijkamo

   Gimnazistaként mindig van olyan fiú, akiért meg vagy bolondulva. Így volt ez velem is. Egy napon ez a fiú – akkor először – felhívott telefonon, hogy mit csinálok délután. Én ezt a remek hírt rohantam is közölni a barátnőimmel. Ahogy szaladtam le egy kissebb lépcsőn, valahogy megcsúszott a lábam, és óriásit zakóztam, még a fejemet is beütöttem a falba. A gond csak az volt, hogy ezt végignézték a suli leggonoszabb lányai, és mindenki szakadt a nevetéstől. Én közben elkezdtem mondani a barátnőimnek a fiú nevét, a lányok rájöttek kiről beszélek, és így fény derült egy féléves titokra. Nem volt egy szerencsés nap...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr655682351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása