Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Oszlooop!

2013.12.26. 11:58 atpijkamo

   Nyári táborban voltam. Egyik délután a felügyelőtanárok látták, hogy már csak a hülyeséget csináljuk – pl. a barátnőmet kergeti két fiú légyirtóval, én meg röhögök rajtuk –, ezért kitalálták, hogy menyjünk el sétálni. Nahh elindulunk, én a fiúk társasága előtt megyek – mert beszélgettem az egyik fiúval, akivel lelkitársak vagyunk –, de akkor hirtelen előreszaladtam egy csajhoz, mert mondani akartam neki valamit. Mire odaértem, elfelejtettem mit akartam neki mondani, ezért csak csacsogtam ott összevissza...
   Megyünk nagyba, én még mindig fárasztom a két csajt – közben megérkezett a lb-je –, és ugye a járdán kettesével mentünk, de én voltam a harmadik, aki egyedül ment mögöttük, és akkor odaléptem melléjük harmadiknak, oldalra forditottam a fejem, és dumáltam, dumáltam. Egyszer csak azt hallom, hogy a fiúk azt orditják hogy:
   – OSZLOOOOOP!
   Nem nagyon figyeltem rájuk, és akkkor csatt, megfejeltem az oszlopot. Mindenki röhög, én is. Aztán az egész tábor alatt szivattak hogy: "Vigyázz, oszlooop!". Ez annyira nem cikis, de vicces.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr355686812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása