Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Vigyázz, kit ölelgetsz, kislányom!

2014.01.31. 09:47 atpijkamo

   Egyszer a barátom elhívott a munkahelyére, egy étterembe. Mivel aznap nem dolgozott, nem egyenruhát viselt, hanem egy kék pólót és DC sapit. Mondtam, hogy egy percre kiszaladok a mosdóba. Mentem volna vissza, de nem volt ott a helyén. Hirtelen megláttam, hogy átült máshova. Gondoltam, hogy meglepem egy kicsit. Hátulról odamentem, és a nyaka köré  fontam a karom. Ekkor hirtelen valaki megütötte a hátamat, és azt mondta:
   – Vigyázz, kit ölelgetsz, kislányom!
   Egy öregasszony volt az, aki a kis retiküljével megütötte a hátam. Nem értettem hogy mi baja, amikor hirtelen megláttam a pasim, hogy jön ki a konyhából. Egyből leesett a tantusz. Egy öreg hapsit öleltem meg, aki egy basbellsapit viselt és kék pólót. Szörnyen ciki volt. Később kiderült, hogy a hapsi és a felesége a szomszédunk lesz. Gondolhatjátok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr695784081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása