Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Kukabúvár

2010.04.29. 19:37 atpijkamo_

   Egy nap a barátnőmmel sétáltam a parkban. A barátnőm bejelentette hogy új mobilszáma van. Rögtön elővettem a tollam, és írni kezdtem egy kuka tetején. Egyszer csak a kuka teteje beszakadt, és beesett a tollam. Nem tehettem mást, belenyúltam a kukába, és keresni keztem. Épp arra ment az osztály legszebb, legszexissebb fiúja és meglátott, ahogy a kukában turkálok. Azóta undorodva néz rám.

Szólj hozzá!

Címkék: barátnő toll kuka undorodik

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr571962659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása