Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Benedek már nagy fiú

2013.01.10. 12:17 _atpijkamo

   Keresztfiam három éves. Most nyáron lett szobatiszta. Én vigyáztam rá egy délután, mikor a szülei elmentek nagybevásárlásra, ahova nem akarták feleslegesen elcipelni. Anyuka mondta, hogy Benike szól ha kell, de már tud egyedül pisilni. Hát egy óra elteltével valóban be is következett a történet: – Pisi-pisi, dolsan-dolsan siessünk! – Odaáll a WC elé, tűrögeti a naciját, de nem megy. Látom, így odamegyek, lehúzom a nacit és a gatyát, erre megszólal: – Fogd meg! – Ledermedtem... Hogy mi??? Hogy én??? Hogy mit??? Hogy a kukacát??? De hát az anyja azt mondta, megy ez neki... Halál ciki volt, de nem tudtam, hogy hogy fogjam meg, vagy merről... (Mert a hát a vőlegényemnek nem igen a pisilésnél van szüksége arra, hogy megfogjam.) Mondtam neki, hogy: – Hát Benő, ahogy szoktad, úgy fogd meg szépen! – Erre ő: – Hát én meg nem fogom! – Nagy levegőt vettem, megfogtam azt az apró kis mütyűrt, és végre pisilt. Ez az eset óta rajtam röhög a család. És Benedek már nagy fiú, teljesen egyedül pisil...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr895008027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása