Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Maga mi?

2013.12.27. 14:13 atpijkamo

   A buszmegállóban voltam, és ott volt az a fiú is, aki tetszett nagyon. Épp már léptem fel a buszra, amikor ránéztem, ezért nem láttam hova lépek, és természetesen csak én lehetek ilyen szerencsétlen, hogy elessek a saját lábamban, ami meg is történt, betörtem az orromat, és csurgott belőle a vér az egész buszon. Nem volt nálam zsepi, ezért kértem a mellettem ülő nőtől. Legalábbis azt hittem, hogy nő. Időközben a hangjából, és abból, hogy nincs melle és kicsit borostás volt, kikövetkeztettem, hogy egy transzvesztitától kértem papírzsepit. Nagyon meglepődtem. Nem tudom, mi járt a fejemben, de megkérdeztem az illetőt, hogy maga nő vagy férfi? Nem tudom, hogy kérdezhettem ekkora baromságot, hát nem mindegy nekem, kitől kapom a zsebkendőt? Na szóval, a nő vagy férfi vagy isten tudja mi, elkezdett bőgni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr805686841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása