Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Felvételi

2013.05.20. 10:15 atpijkamo*

   Ugyebár nemrég volt a felvételi, tegnap az eredményhírdetés. Ugye először matek, magyar írásbeli, majd angol szóbeli. Nekem eredetileg úgy volt, hogy nem engednek át, mert éretlen vagyok hozzá, esélytelen, hogy egy olyan szar tanulót felvegyenek, mint én – 6 db 4-es többi 5-ös. Azt hogy jó tanulü, a legjobb haveromra mondják mindig. Neki eggyel több 5-öse van, csak azt tegyük hozzá, hogy neki 2-3 tantárgyból 4,5-ről adták meg félévkor egy feleléssel az 5-öst. Persze én, a szar tanuló jobb felvételit írtam, meg két barátomnál is jobb voltam 4-edikben – csak akkor még nem tudtunk egymásról, ötödikben vonták össze a jobb tanulókat. Én pedig 1-2 tantárgyból 4,5-re NEM felelhettem az ötösért. Viszont ez csak azért kelett neki, hogy a gimibe jobbnak vegyék, meg át is nézte a feladatokat előre. Csak megjegyzem, hogy az én felvételim úgy lett majdnem a legjobb, hogy mivel én előző nap tudtam meg hogy mégis megyek, bele se olvastam a feladatokba, nem készültem fel. Csak úgy megírtam. Alapból nem voltam fent a listán, melyik terembe kell mennem. Bementem az egyikbe. Onnan kiküldtek, azt mondták, hogy menjek másikba. Anyám mondta melyikbe menjek. Onnan kiküldtek, hogy nem vagyok a listán. Vissza kellett mennem, hogy mégis utólag megyek, bemehetek abba a terembe. Képzeljétek milyen ciki volt!
   Nemrég kirakták az eredményt. Persze, hogy nem találtuk a nevemet. Anyámnak mondta az igazgató előtte, hogy ott tannít, ezért később menjünk. Megint rohadt ciki volt, hogy csak én nem voltam a elbeszélgetésen. Másik gyereknek szintén ott tanít, de ő elmehetett. Gondoltam, ez is csak abból adódik, hogy utolsó pillanatban jelentkeztünk. Hazaérek, mondom anyámnak mi volt, hogy nem találtuk. Erre ő: – Jaj, dehogynem 8. vagy, "napsütés" jeligével. Hát vazzeg! Mindenkinek kódneve volt, beceneve vagy valami. De nekem a fogyatékos anyám a tudtom nélkül kinéz az ablakon, és mondja, hogy: – Jaj, milyen szép napsütés van, legyen a kódneved "napsütés"! – Azt mondja, ez nem számmít sehol. Áááá, nem csak a gimi honlapján van kirakva, mindenki röhög rajta, ki az a hülye aki ilyet ad meg. Ki volt a tanárnak osztva hogy felolvassa, a gimibe is ki van ragasztva a falra egyik asztalon is ottvan. Hiába változtatják meg a neten, a papír mindenkinek meglesz. Holnap megpróbálom viccesen elmondani az osztálytársaimnak, hogy mi van, de úgyis kiröhögnek majd. Az új osztálytársaim is meg fogják jegyezni, a tanárok is megjegyzik, és lenéznek mint egy pisis hülyét. Mindenki magának válszt, csak helyettem dönt mindenbem a fogyatékos anyám. Miért nem lehet tigris, kisautó, brumm-brumm, ha már helyettem dönt ilyen ügyekben. Mondhatom, rohadt ciki. Az egyetlen jó hír: a felvételizők közt, 8. helyet értem el, aki a szülei szerint hülye és tele van hármassal. Még sincs valahogy egy tantárgyból félévkor egy hármasom se, csak négyes-ötös, Kovi, akinek a buzi jeligéje "NAPSÜTÉS". Hát gondoltam, hogy eljön a nap, amikor velem is történik valami ciki. Hát mondhatom. megvolt. Égő, ciki napom volt ma, és lesz holnap is, köszönhetően a fogyatékos anyámnak.

Kovi voltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr915287332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása