Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Üvegezés

2013.12.09. 12:56 atpijkamo

   Nyolcadikban egyszer osztálykiránduláson voltunk. Üvegeztünk, és volt egy fiú, aki nagyon tetszett nekem. Azt akartam, hogy mutassa meg a micsodáját, mert a durva játékot választottuk. Először azt gondoltam, úgyse csinálja meg... de mégis, gondolom nem akart kiesni. Lehívott a WC-be, mert nem a többiek előtt akarta. Nos, hát lementünk, és ő kérdezi:
   – Biztos, hogy akarod, mert ha nem, kiesek, de csak miattad, Fanni –  és rámkacsintott.
   – Igen, biztos, Áron.
   Ekkor odajött hozzám, és megcsókolt. Ennek nagyon örültem. Aztán kérdezte, hogy:
   – Szeretnék veled... szabad?
   Én kicsit égtem, mert féltem, de egyben hebegve-habogva igent mondtam.
   A többiek furcsálloták, hogy nem megyünk fel, ezért lejöttek. Közben az osztályfőnöknek is szóltak, hogy nem találnak minket. Éppen a közepénél tartottunk, amikor benyitottak. A többiek röhögtek, az ofőnk is elnevette magát, és így szólt:
   – Remélem használtok gumit!
   Az egyik osztálytársam, Peti filmezett, és mi lettünk a suli témája. Kaptunk egy osztályfönöki figyelmeztetést, de legalább összejöttem Áronnal. Ez volt életem legjobb és egyben legszörnyűbb napja. Azóta nem akarok durván üvegezni. És nem vagyok egy tanárok kedvence.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr475681962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása