Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Túl öreg

2010.12.28. 08:29 atpijkamo_

   A nyáron bevállaltam egy kis plusz munkát - eladóként dolgoztam egy bevásárlóközpontban -, hogy vehessek magamnak a pénzen valami új rucit. Egyik nap, fél órával zárás előtt, egy hetven körüli öregasszony lépett a pénztárhoz, és egy nagy halom óvszert pakolt ki a kosarából. Alig tudtam visszafojtani a nevetést, miközben azonban beütöttem a pénztárgépbea termékek árát. A néni felháborodottan kérdezte:
   - Min mosolyog, ha szabad kérdeznem?
   Erre már kellett valamit mondanom... Kipirulva válaszoltam:
   - Nem idős a néni egy kicsit a szexhez?
   Ezt véletlenül túl hangosan mondtam. Körülöttem tíz méteres körzetben mindenki elhallgatott. A néni is bepirult, és idegesen válaszolta:
   - Ez nem nekem lesz, hanem az unokámnak.
   Ekkor előlépett mögüle - kétszer annyira kipirulva - az unokája, az én legjobb barátnőm. Sajnos már csak volt...

Skacci

1 komment

Címkék: óvszer kipirul

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr672542357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bpo478 2011.01.03. 14:00:35

Vigyázz! Azt külön kell írni, így ni:
Pénztárgép Bea
süti beállítások módosítása