Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Kakis eset

2013.03.22. 11:35 _atpijkamo

   Szóval, egyik este gondoltunk kirúgunk a hámból, és bezúdultunk a kisboltba bort venni. Megtaláltuk a legolcsóbb üveges bort. Sose hittem volna, de létezik olyan, hogy a bor megromlik. Savanyú volt, és ment tőle a hasam. Hát elmentünk koncertre, kifizettem a jegyet és az első lépések után azonnal a vécében kötöttem ki. Ott másfél óráig végeztem a nagy dolgomat teljesen részegen. Aztán állítólag vettem egy sört, amiről emlékeim  sincsenek, de ezek után vissza kellett menni a vécére. Elfoglalták az egyetlen budit, szóval maradt a hívogató piszoár. Állítólag letoltam a gatyám és belegubbasztottam. Majd később szólt egy nagy darab fickó, hogy szedjem ki vagy kihajít. Kiszedtem a piszoár tablettát, áthajítottam egy másik vécébe - azt hittem az a termékem volt, de nem - és elrohantam. Ezután kint az utcán még végeztem a nagy dolgom és le is hánytam azt. Ezt egy ismerősöm végig nézte. Ezek után hazamentem állítólag, de csak az rémlik, hogy felébredtem az ágyamban. Érdekes este
volt. Ezek után soha többé nem ittam semmit.

R.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr135162330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása