Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szerelem első látásra (2)

2013.05.11. 11:28 atpijkamo*

   Egyszer a barátnőim elhívtak sétálni. A buszmegállóhoz mentünk, mert egy fiút vártak, aki az egyik baratnőmhöz jött le. Amikor a fiú megérkezett, lerázta a barátnőimet, és mondta nekem, hogy találjak ki valami kifogást, hogy kettesben tudjunk lenni. Hát így is történt, ketten voltunk, és a pasi és én első látásra egymásba szerettünk.
   Egy ideig nagyon jó volt minden. Aztán mikor a két barátnőm megtudta, hogy én járok azzal a pasival, bosszúból elkezdtek rólam a faluban elég durva dolgokat terjeszteni. Már az orvosi rendelőben, a templomban, a boltban, mindenhol ez volt a téma.
   Anyukám elment boltba, és elmondták neki, hogy állítólag én lefeküdtem a pasimmal az egyik barátnöméknél. De persze ez nem volt igaz, mert első nap, mikor megismerkedtünk, akkor csak összejöttünk, és csókolózáson kívül semmi nem volt. Szóval anyukám hazajött a boltból, és megkérdezte, hogy hány éves a pasid? 28? Meg se tudtam szólalni, de valahogy mégis künyögtem, hogy igen, annyi. És elkezdtek veszekedni velem a szüleim, hogy hogy gondoltam ezt, mikor 12 év van közöttünk, meg hogy úgyis csak az ágyba kellek majd neki...
   De aztán pár hét eltelt, addigra meg már tök jól elvoltak, mert elfogadták, hogy a nagy korkülönbség nem számít, mert akik szeretik egymást, örökre együtt maradnak.
   És már fél éve együtt vagyunk, és mi soha nem fogjuk elhagyni egymást. És örökké együtt maradunk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr925287294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törpikeeee 2013.12.27. 08:59:55

Elég undokok a Te ,,barátnőid˝.
süti beállítások módosítása