Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Megcsalás a parkban - romantikus akcióvígjáték polgárőrrel

2012.09.18. 12:22 _atpijkamo

   Pasim kihívott a parkba. Kimentem, de amit láttam az eléggé sokkolt: egy csajt puszilgatott meg ölelgetett. Elkeztem futni sírva, de észrevett, és elkezdett futni utánam. Szaladtam ahogy csak tudtam, de utolért és rámugrott, és akkorát taknyoltunk... Mondtam neki, hogy hagyjon békén. Kérdezte, hogy mi bajom. Mondtam, hogy az, hogy megcsaltál. Azt mondta, hogy nem tudja miről beszélek. Mondtam, hogy az a csaj a parkban, akit puszilgatottál meg ölelgettél, az nem megcsalás?
   Azt mondta, hogy nem, mert a nővére az a csaj. A beszélgetésünk alatt ő végig rajtam ült, és nem kicsit bámultak minket az emberek. Jah, meg odajött egy polgárőr, hogy nem itt kéne a hajlamainkat kiélni a park kellős közepén. Tiszta ciki volt. :D

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr984785672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása