Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Meglepetés

2011.03.16. 18:52 atpijkamo_

   Tegnap történt, amikor mentem haza a suliból. Mivel bejárós vagyok, a buszmegállóhoz indultam. A barátnőm ugyanazzal a busszal jár, amivel én, úgyhogy rögtön körbenéztem, meg is láttam őt. A háta mögé mentem, lefogtam a kezét, és megkérdeztem, hogy szerinte ki vagyok. A csaj lerázta a kezem és hátrafordult. Kiderült, egy harmincas nő volt....

Szólj hozzá!

Címkék: ki vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr502745125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása