Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Mozi pasival és galambokkal

2011.08.15. 08:24 _atpijkamo

   Első randira készültem. Nagyon ideges voltam meg minden, és rohadtul éhes is. Mivel nem volt más kaja, csak babfőzelék, gondoltam megeszem azt, mi baj lehet belőle? Hát nagy baj. Megérkeztünk a mozi elé, és már akkor éreztem, hogy valami nincs rendben. Bementünk és leültünk a székeinkre. Már nagyon kellett pukiznom, de próbáltam visszatartani. Mikor már nem bírtam tovább tartani, próbáltam a legnagyobb hangzavarra időzíteni. Persze, hogy pont akkor lett nagy csönd. És ha ez még nem elég, a pasi pont akkor akart megcsókolni...

Szólj hozzá!

Címkék: mozi csók puki pasi babfőzelék

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr923143507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása