Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ki volt az a lány?

2014.01.02. 17:15 atpijkamo

   Van egy srác, akibe nagyon szerelmes vagyok. Sajnos még nem tudja, mit érzek iránta, de szünet után el próbálom mondani neki, mit érzek. Másnap a suliban odamentem hozzá, és próbáltam elmondani neki, de sajnos megzavart egy lány aki átölelte, és megpuszilta az arcát. Abban a pillanatban elkezdett a szememből potyogni egy könnycsepp, és mint egy gyáva nyuszi, elszaladtam. Délután, mikor hazaértem, kb. egy óra múlva kopogott valaki az ajtón. Anya kinyitotta, és a fiú volt ott. Be is engedte. Én az ágyon pityeregtem, felültem, és belenéztem a tükörbe, és ott állt az ajtómban. Hirtelem megfordultam, és odamentem hozzá, de megbotlottam a saját lábamban, és karjaiba estem. Mélyen a szemembe nézett, és megcsókolt. Én meg kérdeztem tőle, hogy ki volt az a lány, aki átölelte és megpuszilta? Ő erre azt mondta, hogy az csak az unokahúga volt. Én meg örömömben a nyakába csimpaszkodtam, és elkezdtünk csókolózni, majd ledőltünk az ágyra. Ekkor anya benyitott a szobámba. Olyan dühös lett, hogy kidobta az ajtón. Ez nagyon égő volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr985715032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása