Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Fránya fürdőruci

2010.07.21. 11:03 atpijkamo_

   Strandon voltunk a barátnőmmel, és persze hogy ott volt az a szuper srác a suliból. Igazándiból nem is tudok úszni, de mindenképpen meg akartam mutatni, hogy igazán ügyes vagyok. Ezért a deszkáról akartam beugrani. Mikor futottam a deszkán, megcsúsztam, és nagyon ügyetlen pózban belezuhantam. Mélyebb volt a víz, mint gondoltam, visítottam és kapálóztam, míg az úszómester beugrott utánam és kihozott. Valamiért nagyon kajánul vigyorgott a srác. Később rájöttem, miért. A melltartóm teljesen felcsúszott, és kibuggyant belőle a két lapos mellem. A srác is látta, majd megszakadt a nevetéstől, és megjegyezte, ilyen kis bigyókhoz nem is tudja miért használok melltartót. Nagyon égő volt...
   Máskor meg osztálykiránduláson voltunk, és az egész osztály egy házba került. Mind kimentünk a strandra, én kicsit hamarabb visszamentem a házba. Elkezdtem öltözködni. Éppen vetettem le a fürdőruhát, amikor egyik fiú osztálytársam benyitott. Képzelhetitek, nagy meglepődésében elfelejtette levenni a szemét a nunimról... legszívesebben a föld alá süllyedtem volna. Mindenkinek elmondta, és azóta rajtam röhögnek.

Szólj hozzá!

Címkék: pina melltartó fürdőruha nuni starnd

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr992165654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása