Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Push-up keringő

2013.01.08. 11:22 _atpijkamo

   Utolsó éves voltam az iskolánkban, amikor a farsangi bálon, amire egyébként egy keringővel is készültünk, a tanárnőnk kitalálta, hogy én és a táncpartnerem - aki amúgy az egyik leghelyesebb fiú az osztályban - köszöntsük az elsősöket.
   Fekete push-up melltartót vettem fel aznap, ami a táncruha alatt nem látszott át, a fehér ünneplő blúzon viszont átütött volna, ezért gyorsan felszaladtam a termünkbe, hogy levegyem. Mivel csak lányok voltak a teremben, ezért gondolkodás nélkül lekaptam magamról a felsőmet - amikor berontott az a bizonyos srác. Persze mindent látott. Az elsősök avatását gond nélkül végigcsináltuk, aztán jött a keringő. Ment minden szépen, amikor a párom rám nézett és azt kérdezte, mit csináltam magammal hogy ekkora lett a mellem, hiszen az előbb még kisebb volt. Annyira megdöbbentem, hogy elvétettem a ritmust, és elvágódtam - ráadásul olyan szerencsétlenül, hogy magammal rántottam a páromat is. Mindenki rajtunk röhögött. A kínos incidens után egy héttel kiderült, hogy tetszem a fiúnak, de nem mer velem találkozni. Amikor megkérdeztem a haverját hogy miért, csak annyit mondott: - Fél hogy kitöri a nyakát...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr474986076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása