Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Első tűzriadó próba

2012.08.17. 09:10 _atpijkamo

   Még 11 éves koromban történt. Bekerültem egy nagyobb iskolába. Év elején volt egy tűzriadó próba. Életem első tűzriadó próbája volt. Hirtelen annyira izgatott lettem, hogy elkezdtem rohangálni mindenfelé, mire megbotlottam az egyik fiú osztálytársam lábában, és megfejeltem a padot. De úgy, hogy odébb is toltam vagy 1 métert. De aztán happy volt a vége, mert ennek a cikis szitunak köszönhetően kezdtünk el járni. ... Bár azóta már szakítottunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr764714666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása