Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Saját kis tó

2014.01.04. 11:19 atpijkamo

    Egyszer még, mikor még kicsit kisebb voltam, anyuval megbeszéltük, hogy délután bemegyek a városba, és majd találkozunk egy megbeszélt helyen és megbeszélt időpontbam, és elmegyünk vásárolni. Ő a munkahelyéről ment, de nekem busszal kellett odamennem. Nos, már a buszon éreztem, hogy valami nincs rendben. Mire leszálltam, már nagyon kellett pisilnem. Alig bírtam tartani. Odaértem a megbeszélt helyre, és rögtön előkaptam a telefonom, hogy felhívjam anyut, hogy siessen. Természetesen nem vette fel. Legalább százszor próbáltam hívni, de hiába. Üzit is írtam neki, de még mindig nem jött. Már nagyon kellett pisilnem. Fél óra szenvedés után, már nem tudtam hogy mit csináljak. Nagyon kétségbeestem. Folyt rólam a víz, reszketett, zsibbadt mindenem, annyira be voltam feszülve hogy be ne menjen. Életemben nem kellett annyira vécéznem mint akkor. Szóval csak álltam a járdán keresztbetett lábakkal, leizzadtan és remegve, mint egy csivava. Már csak úgy tudtam járni, mint, aki félig beszart, és kb. úgy is nézhettem ki. Éreztem, hogy már nem bírom sokáig. A kezem már úgy remegett, hogy mindig majdnem félrenyomtam, amikor hívni akartam anyut. Éreztem hogy egy-két csepp már bement, még jobban szorítottam vissza. Csak álltam ott remegve mint egy csivava, levert a víz, és kb. úgy nézhettem ki, mint aki mindjárt a közútra szarik. Egyre jobban csöpögött. Szorítottam, ahogy bírtam, de akaratom ellenére odacsurgattam a járda szélére. Fényes nappal. Hú, nagyon ciki volt! De szerencsére olyan nadrágban voltam, hogy nem látszott. Remélem, senki se vette észre. És pont akkor jött anya, meg a tökéletes időzítése, amikor màr minden mindegy volt. Ott álltam, mint egy rakás szerencsétlenség, az általam készített kis tó mellett. Ha öt perccel előbb jön, még megúsztam volna. Nagyon ciki volt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr295715057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása