Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Cetlik

2013.06.27. 08:21 atpijkamo

   Már év vége fele volt, ezért kimentünk ofőin. Éjszaka esett az eső, ezért aznap minden vizes volt. Nagyon kedves ofőnk van, ezért megengette a lányoknak, hogy az osztályban maradhassunk. Az órának az utolsó 5 percében kitaláltuk azt, hogy mindenki tegyen egy cetlit annak a fiúnak a tolltartója alá aki, tetszik neki. Megtettük. Utána tesink volt, lementünk az öltözőbe, és miközben öltöztünk, átbeszéltük az egészet, hogy vajon mit szólnak, meg ilyenek. Azt vettük észre, hogy az egyik fiú hallgatózik. Szerencsére csak két másik fiú tudta meg tőle, de ezt akkor még nem tudtam. Tesi után én lettem kész leghamarabb, mondtam a lányoknak, hogy én elveszem a cetlit, mielőtt megtalálja. Azért akartam elvenni, mert azt hittem, hogy az a fiú, aki hallgatózott, elmondta neki is. Oké, felmegyek, felemelem a tolltartót, a papír sehol! Úristen, megtalálta! Ezzel a fiúval nagyon sokat voltunk együtt, meg minden. Később megkérdezte én tettem-e oda. Megszeppenve mondtam, hogy igen, én. Megkérdezte, hogy akarok-e vele járni? Persze, hogy igent mondtam!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr485379865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása