Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Zsepiscsaj

2013.02.03. 19:33 _atpijkamo

   Októbertől márciusig a hétvégi programunk a jégkorizás. A legjobb barátommal szoktam menni, de most kivételesen egy másik társasághoz verődtem. Ott volt egy barátnőm akinek zsebkendő kellett. Úgy voltam vele, hogy a haveromnak tuti nincs, de ott volt vele az a srác, aki nagyon helyes, meg hát bejön nekem... Odacsúsztunk hát, a barátnőmmel, hogy akkor kérek zsepit. Ám ekkor a haverom, éktelenül elkezdett kiabálni, hogy mi a fenéért nem érti meg az emberiség, hogy neki nincs zsebkendője. Majd mosolyogva odafordultam a sráchoz aki tetszik, oda akartam hajolni akartam, hogy megkérdezzem tőle, hátha neki van zsepije. Ám ekkor valaki hátulról belém jött, ráestem a srácra. Óriásit borultunk, én pedig, hát mit szépítsek, tökön térdeltem és lesmároltam egyszerre. Nem tudtam eldönteni, hogy melyik is az égőbb. Bocsánatot kértem tőle, de azóta úgy hív, hogy a Zsepiscsaj.
   Nem járunk, szóval nem lett ez happy end. De azóta is mindig jön velünk korizni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr245045912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása