Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Fotózás

2011.12.11. 08:57 _atpijkamo

   Egy nap kicsíptem magam, mert fotózás volt a suliban. A tanárok adtak öt percet a lányoknak, hogy kiszépítsék magukat. Én ennek nagyon örültem, egyetlen egy baj volt, hogy a tükör előtt vettem észre, hogy egy rágógumi van belenyomva a hajamba. Próbáltam kiszedni, de csak rosszabb lett. Ahogy ott erőlködök, hirtelen elszakadt a blúzom. És már hívtak is a tanárok hogy menjünk. A képen felállt a hajam a rágógumi miatt, ki volt szakadva a blúzom, és még a többiek is kinevettek.

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás haj blúz rágógumi kinevet

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr953412399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása