Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Jó-nemjó

2011.11.22. 09:15 _atpijkamo

   Volt egy számomra nagyon helyes srác a suliban. Egyik nap, mikor mentünk le a lépcsőn, ő akkor jött fel. Én néztem őt és ő is engem. .... Csak sajnos nagyon belefeledkeztem, így elzuhantam a lépcsőn, közben majdnem lerántottam a barátnőm nadrágját.
   Azóta már nem is tűnik olyan jónak a pasi.

Szólj hozzá!

Címkék: lépcső pasi nadrág elzuhan

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr403401751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása