Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Pisti, én úgy szeretlek!

2013.09.05. 14:19 atpijkamo

    Egyszer én és a legjobb barátnőm együtt töltöttünk egy napot. Reggel felkeltem, és rohantam át hozzá, mert egy hónapig nem volt itthon. Azt tudni kell, hogy ketten együtt nem vagyunk normálisak. Mikor átmentem hozzájuk, szorosan megöleltem. Elhatároztuk, hogy kimegyünk a kertbe, és vakon sminkelünk. Na ez meg is történt. A szomszédjuk egy nagyon helyes gyerek volt, de úgy tudtuk, hogy nyaralnak. Így én elkezdtem ordítozni szétbarmolt fejjel, hogy:
    – Jaj Pisti, én úgy szeretlek! Olyan helyes vagy, hogy mindjárt meghalok. Jaj, csak kapnék tőled egy csókot! – meg még pár ilyen mondat.
    Amikor nagyban röhögtünk a barátnőmmel, észrevettük őt az ablakban. És ami még cikibb, mellette volt a barátnője. Lehet, szégyellnem kellet volna magam, de elkapott a röhögőgörcs. Persze azért később már bántam. Azóta jóba lettem a fiúval, de a barátnője még mindig nem csíp.
    Most, miközben írtam ezt, szétröhögtem magam ismét...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr355496535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordjim 2013.09.06. 11:31:10

VIGYÁZZÁ a hejesirásra

Dr. tomipszilon professzor 2015.05.15. 22:20:42

vannak még hasonló vicces sztorilyaid? írhatnál mégtöbbet
süti beállítások módosítása