Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Viszket és szúr

2011.10.06. 09:18 _atpijkamo

   Volt egyszer egy csajom, akit nagyon szerettem, és bármit megtettem volna érte. Már úgy volt, hogy majdnem lefeküdtem vele, de aztán mégsem, mert nem szerettük volna elsietni. Pár nap múlva, amikor egy haveromnak elmondtam, azt tanácsolta, hogy borotváljam le ott, mert az tetszeni fog a csajomnak. Meg is tettem, de ezután három napig viszketett és szúrt ott. És a tetjébe a csajom is kiröhögött... Nagyon gáz volt.

Jencó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr973186481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása