Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Alex...

2011.08.24. 09:45 _atpijkamo

   Nagyon mérges voltam a barátnőmre, felhívtam.
   - Halló, nem akarok többet találkozni veled, utállak! - mondtam.
   - Jó de miért? - kérdezte egy furán mély hang, de nem foglalkoztam vele, annyira ideges voltam. - Tudod te! - és lenyomtam a telómat.
   Csak másnap derült ki, hogy Alexandra helyett a barátomat Alexot hívtam. Majd elsüllyedtem szényenemben. A fiú totál megsértődött, azóta nincs pasim.

Szólj hozzá!

Címkék: utál mellé mérges teló

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr543143578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása