Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A magassarkú

2014.01.25. 15:12 atpijkamo

   Van  egy fiú a sulinkban, akivel jártam, de még mindig tetszik, és szeretem. Állandóan piszkál, ha kell, ha nem, beszól. De ez nekem tetszik, meg minden...  Egy nap beszéltem vele facebook-on, és azt mondta, hogy másnap nem jön suliba. Én elhittem neki, és magassarkúban mentem suliba. Pedig aznap és ö is jött. Hát persze, miért is ne! Mikor hozzám szólt, én hátranéztem, és meglepetésemben taknyoltam egyet... És azóta állandóan ezzel piszkál.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr725774357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása