Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A kapucni megvéd mindentől

2013.07.01. 08:51 atpijkamo

   Egyik pénteken én voltam a hetes. Mi pontot kapunk azért, ha kitakarítjuk a termet, úgyhogy jól kellett csinálni. De pénteken szokott jönni egy hittanos csoport tanítás után, és mindig összepiszkolták a termet. Kérdeztük az ofőt, hogy mit csináljunk. Azt mondta, zárjuk be a termet. Jó. Az egyik barátnőm segített nekem kitakarítani, aztán mi hülyék bent maradtunk, és úgy zártuk be az ajtót. Úgy gondoltuk, hogy megvárjuk míg elmennek. Jöttek, nyitották volna az ajtót de nem nyílt. Elkezdtek dörömbölni, kiabálni hogy tudják, hogy van bent valaki. Mi úgy megijedtünk, hogy annak a falnak a sarkába bújtunk, amin az ajtó van, hogy a kulcslyukon keresztül ne lássanak meg minket. Valamiért felhúztuk még a kapucninkat is. De én közben bizonygattam, hogy nem tudnak bejönni, nálam van a kulcs.
   Elkiabáltam. Kiderült hogy odahívták a takarítókat, hogy kinyissák az ajtót. Kinyitották, mi meg ott guggoltunk a sarokban fejünkön a kapucnival. És egy csomó tőlünk fiatalabb gyerek bámult minket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr615385330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása