Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Tiszaújvárosi akrobaták

2013.08.15. 11:42 atpijkamo

   Éppen a buszon ültünk a legjobb barátnőmmel, amikor elérkezett a leszállás ideje. Nos azt tudni kell, hogy a barátnőm egész úton a mellettünk ülő férfit stírölte, hogy milyen jól néz ki. Amikor fölálltunk, megfeledkezett egy apró tényről, hogy lehaloljon, amikor föláll, mert különben beveri a fejét. Akkorát csattant ahogy lefejelte a csövet, hogy nem bírtam ki röhögés nélkül, de ő sem. Aztán én kövekeztem szépen lehajoltam, de aztán én meg arról feledkeztem meg, hogy ahol ültünk egy kissebb emelkedőn volt. Így amikor elindultam – abban a hitben élve, hogy vízszintes a talaj –, lelépve az emelkedőről, akkorát hasaltam, hogy a barátnőm fejelése ehhez képest a béka segge volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr345459902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása