Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Nővérke

2014.01.07. 23:51 atpijkamo

   A nővérkék néha nagy hatással vannak rám. Mikor katona voltam, mentem vért adni, mert rendes állampolgár vagyok, ja, és mert két nap szabadság is járt érte. Hát olyan alacsony volt a vérnyomásom, hogy nem akartak vért venni tőlem. Mondom nekik, hogy ezt nem tehetik, én segíteni akarok az embertársaimon! Valami szert adtak, kicsit elkezdett pumpálni a szívem, lefektettek, megcsapoltak, de így is nagyon lassan telt az üveg. Erre odajött hozzám egy nővérke, aki nagyon "tehetséges" volt mellben. Valamit igazgatott nálam, és ahogy lehajolt, betekintést nyertem bő idomaihoz. Nyár volt, lengén volt öltözve, szóval se melltartó, se semmi... Én meg ugye egy kiéhezett katona voltam... Szóval az üveg hamar megtelt a spriccelő vérrel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr615745664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása