Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szemét szemészet

2011.11.03. 14:49 _atpijkamo

   Nagyban folyt a tavaszi nagytakarítás. Régen mázoltunk, és ahogy nagy nyújtózkodva az ablakkeret tetejét mostam, egy kis darab festék lepattant az ablakkeretről, és a jobb szememben landolt. Próbáltam kipislogni, aztán bő vízzel kimosni, de valahogy beékelődött. Nincs mást tenni, a férjem vitt az ügyeletre. Hamarosan sorrakerültem. Elmondtam a dolgot a doktornőnek, közben az aszisztens a készülékeket törölte egy fertőtlenítő kendővel. Kaptam érzéstelenítőt a szemembe, pislogás nélkül kellett néznem, és egy pillanat alatt kivette a doktornő a bűnös festékszemcsét a szememből. Nagy hálálkodva elköszöntem.
   Másnapra bevörösödött, bedagadt a szemem, alig láttam. A szemészeten - nekem úgy tűnt, hogy vigyorogva - kérdezi az orvos, hogy ugye a hétvégén az ügyeleten jártam. Mondom igen. Akkor minden világos, ott két hete szemfertőzés járvány van, azt sikerült elkapnom. - Hogy nem tudtak szólni akkor! - Gyakran és alapoan mosson kezet az egész család, ne gyúljunk a szemünkhöz, mert rendkívül fertőző. Kaptam szemcseppet.
   A hét végére elkapta a fertőzést a férjem, és a nagyobbik fiam is. Mikor kezdett gyógyulni a jobb szemem, a bal szememre terjedt át a fertőzés. Egy hónapig megvolt a programom.

Szólj hozzá!

Címkék: orvos nagytakarítás ügyelet szemészet szemcsepp

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr123267759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása