Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Váltóbugyi

2012.10.20. 12:35 _atpijkamo

   Tavaly nagyon tetszett egy srác a suliban, aki szintén 16 éves volt. Egy osztályba jártunk. Az osztállyal elmentünk kirándulásként a strandra. Persze a srác is ott volt.
   Elfelejtettem magammal vinni váltóbugyit. Ezért amikor levettem a bikinit, nem vettem a farmer alá bugyit. Csak álltam ott, és nem vettem észre, hogy kilóg a seggem, és a srácok meg, igen, ott röhögtek rajtam. Csak néztem, hogy min röhögnek.A  végén a tanárnő szólt rám, hogy húzzam fel a sliccem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr864859430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása