Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Zűrzavaros este

2014.01.22. 11:49 atpijkamo

   Amikor unokatesómmal angliában éltünk, elmentunk bulizni. Volt ott egy francia srác akinek tetszettem. Én nem találtan különösebben helyesnek, de elment. Aztán valamit hablatyolt franciául amiből semmit nem értettem, csak bólintottam egyet. Rossz ötlet volt. Letérdelt és meg akarta kérni a kezem egy vacak bizsuval. A többiek persze ezen óriásit röhögtek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr385772922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása