Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Érdekes este

2013.05.17. 16:17 atpijkamo*

   Szóval, egyik este gondoltuk, kirúgunk a hámból, és bezúdultunk a kisboltba bort venni. Megtaláltuk a legolcsóbb üveges bort. Sose hittem volna, de létezik olyan bor ami megromlik. Savanyú volt és elkezdett menni tőle a hasam. Hát elmentünk koncertre, kifizettem a jegyet, de az első lépések után azonnal a vécében kötöttem ki. Ott másfél óráig nyomtam a fajanszot teljesen részegen. Aztán állítólag vettem egy sört, amiről emlékeim sincsenek, de ezek után vissza kellett menni a vécére. Elfoglalták az egyetlen budit, szóval maradt a hívogató piszoár. Állítólag letoltam a gatyám és belegubbasztottam. Majd később szólt egy nagy darab fickó, hogy másszak onnan ki, vagy kihajít. Elrohantam. Ezután kint az utcán végeztem a nagy dolgom, meg hánytam felváltva. Ezt egy ismerősöm mondta, hogy végignézte. Ezek után nyilván hazamentem, de már csak az rémlik, hogy felébredtem az ágyamban. Érdekes este volt.
   Azóta nem iszom semmit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr565287320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása