Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Kiváncsi tornatanár

2014.01.23. 14:56 atpijkamo

   Na szóval, megyünk tesi órára. Öltözünk a többiekkel, és a tanár – pasi – benyit. Na szóval öltözünk, és én még úgy bugyiban voltam, és akkor a tanár elkezdi lesni a seggem. Mondtam neki, hogy menjen kifelé, és rácsaptam az öltöző ajtaját. Mikor felöltöztünk, kilépek az ajtón, a tanár ott áll, és vagy fél percig farkasszemeztünk. Erre megszólal Robi bá: – Menj az igazgatóiba! – El is indultam, de a folyosón megálltam. Utánam jött, erre be kellett menni az igazgatóhoz. Na, és az lett a vége, hogy ha mégegyszer megcsinálom ezt, kicsapat a suliból.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr135772924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása