Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Hófehérke

2013.09.07. 18:03 atpijkamo

   Már nem tudom pontosan mikor történt, kb. egy éve, de voltam egy ilyen beltéri csúszdaparkban egy táborral. Nagyon szeretem az ilyen csúszdákat. Csak annyi volt a baj, hogy van ott egy olyan gyorsulási csúszda, amin véletlenül nem ültem le teljesen, és felcsúszott a bugyim hátul, mintha tanga lenne. Ez még nem is lett volna olyan nagy baj, mert már máskor is volt egyszer ilyen velem, mindig, amikor beleérkezek a vízbe, megigazítottam. De most megláttam uncsim, hogy a csúszda előtt fut, és keres engem, és gyorsan utánamentem. Sajnos nem vettem észre, hogy hátul kint van a popóm. Ezt uncsim közölte velem, miután néhány nagyobb fickó hátul ordibálta nekem, hogy mi van Hófehérke. A lábam és mindenem a bikinin kívül nyáron le volt barnulva. A táborban kisebbek voltak, nem is nagyon látták meg, mert mindenki csúszdázott, csak mi álltunk egy ilyen hídnál.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr195499729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása