Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Számológép

2013.06.10. 18:41 atpijkamo*

   Matekon egy eléggé unszimpatikus osztálytársam mellé ültettek. De hát beletörődtem a sorsomba... Nem néztem rá soha, szóval nem ért semmiféle drasztikus látvány.
   Egyszer nyugodtan ültem a helyemen, és próbáltam megoldani egy egyenletet. Sajnos nem volt számológépem, így egy kicsit nehezebb volt. De láttam, hogy Balázsnak, a padtársamnak van. Szóval megkérdeztem, hogy kölcsönadja-e egy percre. És itt elkövettem egy nagy hibát: rá néztem. Éppen egy nagy, gennyes pattanást nyomott ki, majd miután sikeresen kipattant a fehérje, megette. Közben a másik kezével felém tolta a számológépet. Átfutott az agyamon, hogy a AZZAL a kezével megfogta a gépet... Így inkább fejben számoltam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr315354435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása